tisdag 9 mars 2010

Underbara, älskade leksaker!



Igår var det storstädning och röjning bland alla leksaker!

Något som man absolut måste vara rädd om är BÖCKERNA, N älskar böcker, DOCKAN och KANINEN, dem skall absolut inte störas för de sover, GITARREN, den måste N ha när hon ska ha sångsamling och den ROSA RACERBILEN, får absolut inte gå sönder för den har precis varit i verkstan!


Jag skulle absolut inte våga vara något annat än rädd om dessa saker, Jag tycker lika mycket om dem jag:)


Marielle

5 kommentarer:

  1. Verkligen ljuvliga leksaker! Mina barn är ju så stora att det inte kommer in fler nya leksaker i huset längre och det kan jag sakna. Jag har tillexempel först de senaste året fått upp ögonen för de ljuvliga Maileg-kaninerna, och hade tjejerna varit mindre (de är snart10 och 13) så hade vi garanterat heft en liten kaninsläkt med tillbehör här hemma...

    K R A M // T i n a

    SvaraRadera
  2. Så fina saker, förstår att ni båda gillar dem!;-) Så söta dina små! Hoppas du visar lite mer dop..letar inspiration..
    kramkram Nettan

    SvaraRadera
  3. Hej, tack för titten hos mej, jättekul att hitta någon bloggkompis som är härifrån! Förstår att du är rädd om dina barns saker, ibland tycker jag nästan jag är mer rädd om dem än de själva...//kram maria

    SvaraRadera
  4. Hallå....Välkommen in i bloggvärlden, ser att du nyss har börjat. Vad kul!!! Skönt att rensa ibland men som sagt rädd om det som är omtyckt. Vad fint ditt halvmånnebord är....

    Kram Anne

    SvaraRadera
  5. Halloj!
    Kul att di kikade in hos mig så att jag kunde hitta hit!
    Hoppas att du kommer att trivas i blogglandia, det är en mysig värld =)
    Kram Mimmi

    SvaraRadera