lördag 27 mars 2010

RS.....

Tack alla fina för era underbara kommentarer, jag njuter av er och era ord, ni ger mig otroligt mycket... Speciellt en stund som denna, inte mycket sömn, en med väldigt hög feber, en med hosta och andningsbesvär.... RS...

Igår kom domen efter en hostig vecka med blå läppar och svag feber, mycket slem och bleka ansikten plus röda ögon... alla tecken fanns... RS!

Och som mamma är man snabbt med på noterna och anklagar sig själv... Solstrålen är så liten... Och så är det dopet som jag tjatar om... Hur gör jag? borde jag ställa in?... Jag tror att jag/ vi genomför detta trots allt... maten är inhandlad, baket klart, dukningen.... pust... är jag egoistisk?



Kram på er och njut av helgen, TACK än en gång för mottagandet i denna lilla värld, och alla era fina ord!

Kram till er alla!

Marielle

4 kommentarer:

  1. Men stackars stackars er... Och TÄNK att du anade detta!

    SJÄLVKLART ska ni försöka genomföra dopet, det handlar ju om överlevnad... Att planera/fixa inför ett dop per år räcker ju!

    Lycka till och jag tänker på er!

    kram kram

    SvaraRadera
  2. Stackars liten! Inte kul med RS.
    Genomför dopet och sedan tar ni hand om varandra. Jobbigt att avboka allt och sedan börja om!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tur ni inte ställde in.
    Allt var så lyckat och alla så glada.
    Önskar jag kunde träffa er mycket oftare.
    Ni är så duktiga <3
    kramar faster tona

    SvaraRadera
  4. Oj, Rs är ju inte kul! Förstår on ni har varit oroliga! Hoppas era små har blivit bättre så ni får sova ikapp! Nina

    SvaraRadera