lördag 13 mars 2010

Nytt sovrum...




Dessa tapeter valde jag till huset! Den översta som fondvägg till vårt sovrum, jag har svårt för blå färg, men för mig förmedlade den ett lugn och var väldigt sval... och väldigt väldigt romantisk!

Den nedre tapeten valde jag som fondvägg till Snöflingans sovrum, egentligen ville jag ha prinsessrosa men tyckte inte att det passade N, hon är livlig, ljudlig och allt annat än prinsessig, denna stämde mer överens på henne!

Nu har jag bestämt mig för att måla över dem... Jag vill ha vitt, vitt och åter vitt - lugnt... Men måste erkänna att jag har separationsångest!

Men i och med att vi ska byta rum så passar defenitivt inte den isblå, romantiska, romantiska i ett barnrum (klicka på den får ni se!)

Väntar bara på att sätta igång - efter dopet :)!
Trevlig helg på er och passa på att njut av solen!


Marielle ♥



5 kommentarer:

  1. Hej! Vi har också sovrum att måla om... Jag tycker att det är supertråkigt nu för tiden...men skönt när det är klart! Väntar på tapetprover också...spännande!

    Jag gillade verkligen ditt björkris med orden i!

    Ha en fortsatt trevlig helg!
    A

    SvaraRadera
  2. Jag har också planerat att vitmåla - bara det blir lite varmare - nån gång.

    Den översta tapeten var verkligen snygg - förstår att du har separationsångest.

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Hej
    Gillade båda men förstår dig. Vi har bytt sovrum med sonen och där var det knallblått och lime...nu är det vitt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mycket fina:) Ja separationsångesten är inte lätt att tas med den:) ha det fint i solen idag, kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hihi...nä den passar kanske inte i ett barnrum. Men va häftig den var när man kikade lite närmre, jag såg inte detaljerna först :)

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera