söndag 21 mars 2010

Ett rent kök!


Igår blev det bakat för fullt, det känns som jag inte gjort annat denna helgen... Enbart mjukisar som ska dekoreras på lördag! Efter allt bak var det storstädning i köket därför passar jag på att visa mitt fina rena kök som några efterfrågat...
Planerandet och förberedelserna fortsätter idag, det ska handlas och pysslas! Och när dagen lider mot sitt slut ska jag traska in till grannfrun på lite tårta och mousserande vin - ska bli supertrevligt att träffa lite andra vuxna "KVINNOR".
Dagens måste är:
  • Rensa och städa på framsidan
  • Plocka ris
  • Tvätta
  • Stryka
  • Städa arbetsrummet
Vad gör ni denna söndag?
Marielle ♥


8 kommentarer:

  1. God söndag! Oj vad nytt och fint kök du har. Härligt när det är städat och fint. Idag är jag bjuden på middag till mina föräldrar. Ska bli mumsigt. Sen tänker jag slappa tills jobbet kallar kl. 20.
    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  2. Jag vet, du kan fortsätta hit och städa vidare! :-) Jag skulle städa också idag, men jag har visst blivit distraherad av massor med andra saker...

    SvaraRadera
  3. God søndag til deg,
    tusen takk for koselig hilsen på bloggen min;)

    Klemmer fra Janne

    SvaraRadera
  4. Så kul att du fann mig så jag kunde finna dig. Hit kommer jag gärna tillbaka. Kram Anna

    SvaraRadera
  5. tusen tack för dina alltid så rara ord hos mig!!

    den här söndagen har det varit lite shopping med äldsta sonen, pyssel vid datorn och middag hos föräldrarna....dvs. en lugn o skön söndag!

    kram
    anna-malin

    SvaraRadera
  6. gud så fint;)
    Vilken härlig blogg:D
    Tänkte tipsa om en härlig tävling hos mig. 5st vinner Mat och bak produkter från Mikadesign.

    Slut datum den 31. Så skynda in:D

    http://maddesmumms.blogg.se/2010/march/tavling-i-sammarbete-med-mikadesignse.html

    SvaraRadera
  7. Visst kan man sukta efter vuxensällskap ibland!
    Härligt det är med nystädat, ger sådan sinnesro...
    Ha de´gött!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Det låter som att du har haft fullt upp.
    Vilket mysigt kök ni har.
    Här har vi inhandlat nya sängar så snart ska jag sova som en prinsessa i en ny härlig säng. Det är nog dax att gå och lägga sig tror jag. *blink*
    Kram Therése

    SvaraRadera