måndag 15 mars 2010

En måndag!


Vilken måndag! Först till BVC för att ta tre månaders sprutan, hon skrek innan och blev tyst efter! Sedan snabbt ner till banken för att titta till alla pengar (vilka pengar?:)) Väl där så var ett av bankmannens punkter giftemål???!! Precis som jag inte har tillräckligt att tänka på med dop och allt!!!



T:s tankar efter detta = finansiering?



Som sagt en spännande måndag...

(Alla ni i min närhet - inget är planerat, så kära mamma du behöver inte jubla stort)



Marielle

4 kommentarer:

  1. Hi,hi...ja att gå till banken är som att gå till kyrkan, det är de som friar = ). Vi är inte heller gifta och de tjatar SÅÅÅ!

    Ang. att starta eget så är det en stor dröm som jag har satt på en pidestal, nu är jag på gång att närma mig det onåbara målet, det är helt underbart. Jag har kikat på alla som vågat ta steget, nu ska jag göra det själv. När jag väl är igång är det nog inte så stort som jag tycker att det känns just nu = )!

    Ha det bra!
    Kram l-l

    SvaraRadera
  2. Menar du att banken frågar om giftermål???
    Vi är ju gifta, det är väl därför man aldrig tänkt på det ...

    Pengar ja... På fredag kommer barnbidraget Tjohoo!! ;)

    Kram Jeanette

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för titten hos mig och för att du var så gullig och skrev några rader :)

    Vilken måndag du haft! Ofta vill man nog köra igång med en måndag i lugn takt, men det verkar som om det blev raketfart för dig på en gång då veckan startade :)

    Hoppas du får en fin tisdag!

    SvaraRadera
  4. Hi hi, en sån bankman vill jag också ha!!!!
    Kankse får muta min, innan nästa bankbesök *fniss*

    Kram Sofie

    SvaraRadera