fredag 5 mars 2010

Fredagsmys... så mysigt!




Ännu en dag med SOL och fint väder, vad man har längtat... Det är så skönt och man får sån energi!

Dagen startade med SÖMN efter en tuff natt, med ersättning, blöjbyte, missnöje men ändå förvånansvärt lite skrik. Nu går vi här hemma och MYSER, mamma flyttar saker, fixar och pysslar, njuter av att våren verkligen är på väg. Snöflingan leker, städar och förbereder för fikat :) och besöket vi ska få idag! Och lilla solstrålen njuter av kockan (nappen) som hon precis lärt sig ha kvar i munnen!
På halvmånebordet har en HORTENSIA landat, jag älskar dessa blommor, Även farmors gamla omlackerade resväskor får ta plats under bordet, där vi ska förvara leksaker och Snöflingans första riktiga konstverk får pryda väggen (min allra finaste konst)!
De flesta av mina tankar idag går till en vän, min allra käraste vän, som haft en tuff tid, jag tänker på dig!
(Vänner är som stjärnor, man ser dem inte alltid men man vet att de finns där)

Marielle ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar