fredag 2 april 2010

P:Å:S:K!

Lååååångfredag..... Har alla år känts väldigt lååång och så även idag!

Man skulle kunna tro att min lilla dator är utsliten vid detta laget, inga bilder, inga inlägg och inga hälsningar, men så är ej fallet... Jag har målat vitt, vitt, vitt! Stressat och fixat och fixat fint till Snöflingan anländer.... Det blev fint och ljust, så skönt! Längtar efter att se prinsessans reaktion...

Denna helg ska jag pusta ut, äta gott och njuta av påskens godheter...

...sedan ska jag titta till er andra...

...efter det ska jag visa resultatet av målningen...

... och sist men inte minst ska balkong och trädgårdsprojekt startas!



Kram på er alla och tack för alla hälsningar!



Marielle ♥

4 kommentarer:

  1. Oja, visa nu vad du har målat! Snart kommer en bild på mitt ommålade bord, det tar sin tid att måla något som varit svart till ljusgrått..

    SvaraRadera
  2. Här ska det också målas vitt i veckan, på makens initiativ!:) Det är nämligen jag som stoppat detta tidigare, men nu hade han mycket övertygande argument så jag har gett med mig!:)
    Ha en fortsatt skön påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Du har fått en award av mig! Titta på min sida om vad detta innebär:=)
    Kram
    Marika

    SvaraRadera
  4. Va spännade! Att måla tar tid men när det sedan är klart så brukar den stora förändringen göra mödan värd :) ska bli kul att få se så småningom!

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera