tisdag 13 april 2010

Drömmar...





Jag drömmer om...



  • Att mina barn får vara friska och glada(vore konstigt att inte drömma det, de är ju det jag sätter främst, absolut det finastejag har som jag absolut inte skulle klara mig utan. Jag älskar dem och drömmer om dem mer än någonting annat!)...

  • Färdigt garage och trädgård/tomt(ser verkligen fram emot när allt är klart, samtidigt som det är väldigt roligt under processens gång, se när vårt växer fram. Men det är ju det där med pengar och tid...)...

  • Ett fint halsband(ett verkligen fint och dyrt halsband, det står högst upp på min önskelista inför min födelsedag, jag hoppas att jag kommer att få visa det för er!)...

  • Bröllop(vem drömmer inte omdet!? Jag tror till och med att T börjar drömma om det, hörde att han pratade om kyrkan i sömnen:) Vill, och tycker att det är på tiden, varför skjuta det på framtiden hela tiden?!)...

  • En resa med familjen(långt bort, till något varmt ställe, där man slapp se alla måsten, bara njuta lite grann. Ja än står den inte näst på tur men finns med i budgeten de kommande åren...)...

...vad drömmer du om?...


Marielle

6 kommentarer:

  1. Jaa...en massa pengar så man kan göra allt det där. Känns som pengarna styr allt. Så tråkigt.
    Vi vill bygga altan, göra om på övervåningen, ut och resa..
    och så vill ju jag gifta mig då.. ;-)

    SvaraRadera
  2. Alltså...Gift är jag redan, så det drömmer jag inte om (kanske mardrömmar bara? *fniss*)

    Men annars har jag väl ungefär samma drömmar. Kanske inte ett halsband till födelsedagen, men en kamera t ex?

    Att vara frisk är dock det viktigaste av allt!

    Men drömma måste man, annars har man liksom inget att leva för.
    Ha en skön dag!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  3. Ja, visst drömmer man som du först och främst att barnen och sambon skall förbli friska ... men mest drömmer jag om att slippa denna värk , att man kommer på om det kan gå över med op (inget annat hjälpt)och i sådana fall att det sker!
    :)

    SvaraRadera
  4. Ja drömmar måste man ha och dem kan man leva på lääänge!!:-)

    Ha det gott!

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Jag drömmer om att få balans i livet... hmm...att bli den jag vill vara. Jag är nästan där..men inte riktigt... Håll drömmen vid liv :)

    K R A M // t i n a

    ps. din nummer 1 finns ju med bland mina drömmar och önskningar också naturligtvis ;)

    SvaraRadera
  6. Vad kul att dopet var lyckat!
    Jag drömmar om att få vara tillsammans med min familj och sambo i många många år till, friska å krya!!!
    Kram M

    SvaraRadera