söndag 11 april 2010

Vilken dag, lustfylld hos lustfullt!


Igår var det dags för vår frökenträff, vi är några fröknar som träffas med jämna mellanrum... förgyller vardagen med god mat, skvaller och andra trevligheter! Igår bar det iväg till Munkaskog utanför Habo där vi skulle fika och njuta av heminredning, kläder och annat smått och gott!

Vilket besök och vilket fika, vi kunde nog ha övernattat i denna ljuvliga gamla lada som var så fräsch... med så mycket gott och fint kan verkligen rekomendera ett besök till LUSTFYLLT!


För 100 kronor fick vi ta för oss av så mycket vi orkade av, vi åt gott bröd med ljuvliga ostar och marmelader, sedan passade vi på att njuta av allt det hembakta, tårtor, kakor, bullar... och det smakade...mmmmmmmmmmmmmmm...


Jag hittade mitt bord till min balkong också! Så läser du detta pappa på din semester "over There" då du är sysslolös kan du börja fundera kring detta bord! ( Jag hoppas verkligen ni följer min lilla blogg på semestern, för mamma denna teknik sträcker sig över hela världen och till alla datorer som är kopplade till internet! :) Jag älskar dig!


Så har ni inget bättre för er så bär vägarna till Munkaskog...


Kram Marielle ♥

7 kommentarer:

  1. Vad mysigt (och mumsigt...) det ser ut där!! Kan förstå om ni hade en trevlig dag.
    Bordet ser trevligt ut, likaså bänken - där hade alla fyra barnen haft plats, plus pappa och mamma!
    Så om din pappa "over there" har mycket tid över kan han ju snickra ihop flera stycken, i bara farten...eller...inte? *blink*
    Ha en skön söndag!
    Kram Elle

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder. Låter som om ni hade trevligt =)

    Vilken fin blogg du har, det var nog mitt första besök här! /Linda

    SvaraRadera
  3. Jag vill också åka till Munkaskog. Har aldrig varit där men har en väninna som besökt det stället och hon pratar så gott om det.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Jag var där med min bror och svägerska förra året och det är verkligen ett underbart ställe!:) Inte nog med att själva atmosfären är helt underbar, buffén är ju inte helt fel heller! Måste få till ett besök där i år igen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å vilket ställe! Snyggt bord!

    Har precis hittat hit till din blogg och läst runt lite...va´ bra med elever som kan tipsa om nyheter som bloggar och dyl... ;) Själv längtar jag tills mina barn blir så stora att det kan hålla koll på teknikläget åt mig!!
    Mvh
    Frida

    SvaraRadera
  6. Åh, såååå god den där buffén såg ut : )
    Verkligen jätte fina bilder och supermysig blogg!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Hellos from your family in Pasadena, California! We're all gathered at Ginger's century old bungalow, after the baptism, Rolf says it's only a very cold 22 celcius. How's the weather over there? My bees are very cold, and will not be flying outside today ;> We just enjoyed Chinese food, and had a good time trying to find your blogspot. Your house is beautiful! We love your daughter's names, and we're so happy you are getting to enjoy time at home. Your parents say hi, and Carl and Avis send best greetings too. Lots of love...

    SvaraRadera