torsdag 26 augusti 2010

Förlåt... förlåt, jag glömde dig!


Tänk att man bara kunde glömma den där jobbiga dagen som man haft stor vånda inför varje år.... Min lillasyster lämnade oss den 13 maj 1989, denna dag ristade jag in i köksbordet för att absolut inte glömma....
Men i år var det bara fullt upp hade verkligen inte en tanke på denna dag....
Men Gud ska veta vad jag saknar henne och vad ont det gör...
Hon var min lillasyter, min bästa vän som lämnade mig ensam här... varje dag följer hon mitt hjärta i både glädje och sorg och tårarna bara forsar när jag inser att jag väntat i 21 år på att hon ska komma tillbaks.....


Idag fyller hon 27, och jag har dig i mina tankar älskade lillasyster....




ååååååå vad jag saknar dig, det gör så ont!




en liten ängel står vid mitt hjärta,


tröstar och förklarar...




Marielle

2 kommentarer:

  1. Fint skrivet.... Hoppas ni har det bra. Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Fin ord om en älskad lillasyster. Livet kan vara allt annat än rättvist iblan.

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera